söndag 9 november 2008

Fars Dag

Vilken rolig helg det har varit.

I fredags var jag på Syfestivalen i Kista och kollade in både scrapp, garn, tyg och lite pärlor. Jag träffade massor av scrappvänner som jag inte har sett på länge. KUL!


Och i lördags var jag på scrappmara på Papprika. God mat och massor av skratt.

Tack för en jätte trevlig kväll alla ni som var där!


Jag gjorde ett litet tagkort till min pappa som han fick i dag på farsdag och ett litet chipboard album till käre maken.

Tagkoret har Petra lärt mig vika och sedan la jag till lite papper så att jag fick plats med 3 tag´s.
Jag har använt mig av äldre papper och en del nya från Bl a BoBunny, och MyMind´s Eye.


Jag har inkat alla kanter och stämplat kronan med en Tim Holtz stämpel. Jag köpte en ny border punch från Fiskars på mässan. Den har jag använt flitigt, en stor favorit.

Bokstäverna kommer från QK och banden från Papprika. Svirl stämpeln är (naturligtvis) Tim´s.

Tack för titten!

Kram Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert Eva! Den där stansen letade jag efter på syfestivalen men den var slut hos Engströms och i de andra "butikerna" hittade jag den inte. :-(. Ja ja...hittade en hel del annat smått och gott.
Du skulle lagt ner lite kopior på melodikryssen framöver till din pappa *skratt*. Det hade ju varit värsta presenten ju! Må så gott.
Kommer till papprika en sväng ikväll. Får se om vi ses.

Carina sa...

Åh vad fint!, Vilken tur din pappa har!
Blir sugen på ett tagkort, skulle kanske kunna bli julkort till mormor och farmor:)

Sköt om dig
kram Carina