torsdag 20 november 2008

En tårta

Jag har gjort en tårta i papper. Jag fick idén från en annan blogg (tyvärr vet jag inte var) och det såg så kul ut så varför inte testa själv. :) Jag har tagit en Cardstock och blött den i vatten sedan lagt den över en bunke i lagom storlek. När den torkat över natten har jag penslat den med decopagelack både inuti och utanpå och sedan målat den med en grön akrylfärg. Formklippt den nedtill och dekorerat med blommor.



Den står på Papprika om du vill smaka en bit;)

Kram Eva

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men på papprika???? Den ska ju stå på ditt tårtfat på landet ju! Denna såg jag på stämpelsnack en tjej som hade gjort. Blir ju skithäftigt ju.

Katarina sa...

Underbar.

Kram och trevlig helg
Katarina

annannadesign sa...

Hihi, det är bara delar av den kvar - Mallan, Katarina och jag delade på den i dag...
Såå ljuvlig!
Kram!

MonasUniversum sa...

Du är tamejfan otrolig!

LuzinhaFolch sa...

Hi,
This cake is gorgeous looks like my cupcake and the cake I've seen at skapa hobby's blog.
Well done.
xoxo
lucy