tisdag 4 november 2008

1:a julkortet för i år.

I dag har jag suttit och målat med distresser och det blev ett julkort. Jag har stämplat grankransen med en stämpel från Inkadinkado och flickan från Hänglar. Papprena är från Kaiser och spetsen från Panduro. De små julstjärnorna är en stämpel från Magenta. Flickans randiga klänning är stämplad på ett randigt papper i olika vinklar sedan har jag klippt ut varje del av klänningen och limmat fast dem på rätt plats. Det syns inte på bilden men hela kransen glittrar som av frost.
Insidan blev lite enklare. Där har jag använt en God Jul stämpel från Inkido. Det röda pappret är stansat med en bårdstans från fiskars.
Tack för titten.
Kram Eva

6 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken juligt kort. Jag gillade allt men speciellt kransen och julstjärnorna. Det är så många fina detaljer på kortet.

Kram Katarina

Anonym sa...

Finfint! Visst är det synd när man inte kan visa effekten av "blinget". Det gör ju så himla mycket men jag kan tänka mej hur fint det är i verkligheten..också. Var in en sväng på papprika i måndags men ingen Eva var där...*snyft*. Ses väl en annan gång.
Må så gott

annannadesign sa...

Såå snyggt Eva!

Vill se live, så jag kan beundra det på nära håll!

Kram!

Carina sa...

Hopps! vlket fint kort, jag tror att du behöver mer än min cyber- adress;)
Det är superfint, så arbetat.
Kram Craina

Bodil sa...

Ett riktigt pilleri-kort kan jag säga. Otroligt vackert!!
Kram

Anki sa...

Carina, jag slåss med dig om kortet. Glömde ju lägga min adress i kortet i lördags (attans) ; )