tisdag 24 mars 2009

Lite nytt från LC-mässan.

Har bistått Malin på Papprika med lite hjälp på LC- mässan i helgen. Det har varit superkul att få träffa en massa nya och gamla scrappare och att få lite egen tid för pyssel.

Det blev ett litet kort och en tag.


Kortet är i brun sc som jag har stansat med stans från fiskars. " Dörrarna" är klädda med ljusgrön sc och stämplade med Grunge Collection (Stempelglede). Texten och svirrlarna kommer från Reprint och fjärilen från QK. (Papprika)



Lite handgjorda rosor.
Jag hann med en liten romantisk tag också. Stämpeln med madonnan kommer från Stamsmith och kanten från Stampelglede. Alla papper, pärlbling och band kommer från Papprika.
De fina halvpärlorna köper man i hela förklistrade rader och sedan kan man själv vrida dem till svirrlar. Jätte enkelt och roligt. Finns på Papprika för endast 15 kr.
Tack för titten.
Kram Eva.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Underbara kort som alltid. Vi ses. Kram!

Anonym sa...

så vackra...as usual..
Jag hade tänkt gå en sväng på LC-mässan på lördagen men så fick gubben jourjobb så det vart putsning av fönstren hemma istället....å det var ju lika kul? NOT.
De där små rosorna är ju så vackra! Är de pillriga att göra. Tjoa till om du har något datum du tänker visa dom på papprika.
Kramen sussi

Mita sa...

Jättefina!Men det var ju inget ovanligt då det gäller dig! Hoppas att du mår bra. Kram o ha en skön dag idag, solen skiner!

sussilull sa...

Så var jag här igen.... :-)
Har en liten sak till dej i min blogg. Trevlig påsk!