fredag 13 februari 2009

Lite roliga blommor!

Jag har gjort en liten Lo. Denna gång i omvänd ordning för jag började med dekorationerna.

I onsdags när jag jobbade på Papprika så visade jag olika sätt att göra egna pappersblommor.
Jag har hittat instruktionerna på nätet bl a här.

Jag fick ihop en hel hög med blommor och valde sedan ett papper som passade färgerna i blommorna. Sist kom val av foto.

Valet föll på ett kort taget av en fotograf på restaurangen "Top of the World" som jag, Malin och Maria besökte när vi var i Las Vegas. Färgerna i fotot stämmer väl överens med blommorna och det randiga pappret. Bakom fotot i hörnet finns en tag med lite info från resan.
Rubriken är skriven och utskuren på frihand. Massor av stickels och blingstenar.

Allt material kommer förstås från Papprika.



Tack för titten.

Kram Eva

7 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka fina blommor. De passar jättebra ihop med de snygga tjejerna på bilden. Kram!

Mita sa...

Visst är dom kul och lätta att göra "Solfjädersblommorna"! Gillade de andra också så klart.
Hoppas du har det bra! Kram

Mita sa...

Kram på Alla hjärtans dag!

Bodil sa...

Du har en utmaning inne hos mig!
Kram på dig

clara sa...

Eva, jag tappar hakan! Har du gjort den här?
Nu fattar jag att det inte dröjer länge tills jag köper distressink. Worlds colliding....

Carina sa...

Så snygg!!
Kul att se dig scrappa, superduper snygga blommor!
Kram Carina

Anonym sa...

Åh vad kul vi hade..kram maria