tisdag 2 februari 2010

Ny kurs... Någon?

Som ni vet har jag drabbats av kristallsjukan, så den senaste veckan har jag varit hemma från jobbet för jag har jäkligt svårt att gå och att fokusera blicken så fort jag vrider på huvudet.

Det har i sin tur gett mig lite tid att fundera på en ny kurs. Malin på Papprika har efterlyst en mixed Media kurs och nu är den på G.

Detta är lite exempel på vad ni kan tänkas få göra på den kursen.



Vi kommer att jobba med TYG....


PAPPER och


METALL.


Massor av olika tekniker och medium kommer att användas. Bl a primer,alcohol ink, crackle paint,beeswax,
grungepaper mm.
Hoppas att dessa bilder kan ge er lite mersmak att gå denna kurs. Mer information kommer att finnas på Papprikas hemsida framöver.

Tack för titten.
Kram Eva

6 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Men OJ så fina saker jag hittar här!! Massor av kreativitet och skaparglädje! Tack för desöta orden på min blogg :)jag sparar din sida ...

Mija

Carina sa...

FinFina Eva!
Jäklar vad fint, jag vill vara med!

Kram Carina

Anonym sa...

Så mycket fint!
Kursidén låter skoj, bäst att hålla kolla på Papprikas almanackan mellan varven...

Krya på dig!
//Kram Tina

sussilull sa...

å fy stackare....kristallsjukan är ju jättejobbig :(
Låter kul med kursen i mixed media. Håller koll på almanackan och hoppas att den blir ett datum när jag inte är ute och reser.
Krya på dig!
Kram

Mrs X sa...

Så synd att man bor så långt ifrån, kan du inte köra en kurs på nätet istället! ;)

Älskar dina alster!!

Bodil sa...

Riktigt typiska Eva-saker, eller hur. Syn att det är så långt. Gillar verkligen din stil. Det har jag alltid gjort!!
Kram Bodil