tisdag 8 september 2009

Höst!

Nu kommer hösten med stormsteg och med den massor av härliga nya papper och stämplar att skapa med.

Jag har inte hunnit göra några alster än med mina nya papper men här kommer ett kort jag stämplade förra veckan.



Ett enkelt kort där jag använt mig av olika stämplar. Jag har sedan stansat ut motiven med en fyrkantspunch och monterat på en svart cs och den på ett rosa kort. Lite bling i hörnen, så var det klart.




Ett kort som jag gjorde i våras.
Här har jag har använt mig av två olika kantpunchar från fiskars. Fotot på flickan är ett klistermärke och det utstansade hjärtat är stansat från spellbinders. Allt från Papprika.

Kram Eva.

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Åhh, vad jag gillar det övre - i svart, vitt och rosa! Urläckert!

Sussi sa...

Ja det övre i svartvitt var jättesnyggt!! Effekten var total genom att stämpla motiven "hipp som happ" :-)