söndag 4 oktober 2009

Påsalbum

I dag när jag skulle städa bland alla mina scrappsaker hittade jag ett påsalbum som jag påbörjade för ett år sedan.

Jag har massor av sådana där små projekt som aldrig har blivit klara men nu har jag börjat beta av dem en efter en.


Vi har skaffat en ny dator och jag har inte några bildbehandlingsprogram i den än så ni får
hålla tillgodo med dessa bilder tillsvidare.


I varje påsficka lägger man in en tag.


Jag demade det här albumet förra året på Papprika och nu är det äntligen klart. ;)



Om det är någon som vill lära sig hur man gör kan jag visa det på onsdag när jag kommer att vara på Papprika.


Kram Eva

4 kommentarer:

clara sa...

Heja eva.... kanske jag skulle ta och göra klart mitt jag också....?

Bodil sa...

Det här var en annan modell på påsalbum. Det jag gjorde på kurs för ett antal år sedan verkar inte riktigt så avancerat.
Kram Bodil

Katarina sa...

Du gör så fina och välarbetade saker och resultatet blir såå bra. Kram K

Sussi sa...

Jahaja.....kanske man skulle ta och göra klart det jag me....*hihi*