onsdag 22 oktober 2008

Min nya sida!

Jag har bestämt mig för att ha en blogg till.
Lite knasigt kan tyckas eftersom jag knappt har tid med den jag redan har men jag tycker det blir så rörigt att kombinera mina två stora intressen: inredning och scrapping/motivstämpling.

Eftersom jag nu är med i PappRikas design team är det bättre att ha en egen blogg med allt som tillhör scrapping och motivstämpling.

Det kanske blir jobbigt för en del att hoppa mellan mina bloggar men jag inbillar mig att det blir lättare för mig. ;) Jag är en riktig periodare på mina intressen och nu när det är höst ligger mitt fokus på scrapping. Så jag hoppas att ni tycker att det är ok.


Kram Eva

2 kommentarer:

Katarina sa...

Oh.. vad roligt. Jag kan tänka mig att det blir en massa underbart fina saker som kommer visas här också.

Kram Katarina

Tina sa...

Va kul, kan tro att det kommer att visas en massa härliga saker här. Du gör ju sååå fina saker!

Kram Tina